اصعب يوم

 
 
 
 

اصعب يوم كان في حياتي
 
يوم ماوافقتي اني ابعد عنك
 
كنت اتمنى أي تمني
 
وايدك ابدا ماتبعد عني

كنت احب اسمع كلمة لاء
 
لكن سكوتك راح مسابقني

وبالصمت كمان راح مجاوبني

وقال يلا اوم ابعد عني
 
بس عيونيك كانت بصالي

وقالتلي اوعى في يوم تنسى غرامي

كنت بحاول اهرب منهم
 
وابعد عنيه علشان ما ابصولهم

اصل انا عارف ضعفي

ومش ممكن ابدا ابعد عنهم
 
وشوقي كمان اللي مجنني
 
وقلبي هاوي فاضح سري
 
واحلامي اوام بتفكرني

وكل ذكرى واقفة ضدي
 
حتى حليم غنى اسايا

بعد ما كان بيغني للحب معايا

يل وافقت اوام اني انسى هواك

كنت تعلمني الاول كلمة انساك

اصل انا مسحها من قاموس اللغة وياك

اصعب حاجة اني اسمعها
 
وقلبك كمان ال يقولها

يوم ما قلتلي يلا قوم امشي

من يومها طريقي مش عايز يخلص

ورجلي من المشي مش قدرة تقف
 
حتى الدنيا بتلف معايا
 
ونور الشمس غاب ويايا

ونهار الصبح بقالى نهاية
 
وليل الفجر كتبلي روايا

وحكاية مش أي حكاية

ده اصعب يوم كان في حياتي

يوم ما طريقي ضله خطاكي

ونور العين غاب  وراكي
 
حتى القلب رافض ينبض
 
غير بهواكي
 
 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق