هي دي مشكلتي


علشان ما بحبك اكتر


تنساني على طول وتتأخر


حتى اسمي لا تتذكر


وتسبني محتار افكر


قولي كلمة وسمعني


خالي حياتي ترجعلي


وتملى قلبي فرح وحنان


وامشي اغني الله يازمان


والحن وازيد الحان


وتعم الفرحة كل مكان


ليه تحب تسمع نوحي


وفكرني بقول انت روحي


واذا كان ده قصدك وبتسعدك


فأنت روح روحي


كلمة قلبي بيبعتهالك


صوت من عاشق موصوفالك


ده انا عايم في بحر الشوق


مافهوش شط وكله شوك


وليلي اصبح عاشق


وليل العاشق مالهوش شروق


دي صورتك ليا اجمل معشوق


وليه العشق عندك مالهوش عروق


الظاهر قلبك بينض على الفاضي


وقلبي بينض لكام مليون


اصل انت لوحدك في كل الكون


حبيب القلب ونور العين


انا بنيت لك قصر في صدري


واسكنتك فيه لتسعدني


لقيت الهجر بيوعدني


انا شايف قلبي راجع تاني


يلحن صبري ويزيد احزاني


لف الدنيا يلا وشوف


مش هاتلاقي قلب عليك ملهوف


ده انا زي الطير


في عشك مخطوف


ولما تدوق في بعدك عني


معنى الوحدة ومعنى الخوف


انا عارف انك راجع تاني


لما تشرب كاس الشوق


وفي بعدك عني


لازم تحس بفراق الروح


صدقني مش هاتقدر يوم تنساني


يلا تعالى ياحبيب الروح


وتأمر كمان وتتحكم


ولما اجي اشكي واتكلم


من نار حبك متألم


تزيد نارك متنعم


ويبقى على طول ردك


اصبر ولا تستعجل


ولما اقولك انا في حبك بتعذب


تشهر سيفك وتقولي


دي مشكلتك ومش مشكلتي


اسمعني مرة وحس بيا


يل مالكش في الحب قضية


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق